Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı Genel Sekreteri Sayın Ahmet Zengin’e gerçekleştirdiğimiz nazik ziyaret kapsamında, sağlık ve ilaç ekosistemine yönelik önemli başlıklarda verimli bir görüşme gerçekleştirdik.
Ülkemizin sağlık alanındaki stratejik hedefleri, yerli üretimin desteklenmesi ve sektör paydaşları arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunma fırsatı yakaladığımız bu kıymetli buluşmanın, önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek ortak çalışmalar açısından önemli bir zemin oluşturacağına inanıyoruz.
Nazik kabulleri, samimi ilgileri ve misafirperverlikleri için Sayın Ahmet Zengin’e teşekkür eder, iş birliğimizin artarak devam etmesini temenni ederiz.
