TİYSAT’tan T.C. Sağlık Bakanımız Sayın Prof. Dr. Kemal MEMİŞOĞLU’a ziyaret!

T.C. Sağlık Bakanımız Sayın Prof. Dr. Kemal MEMİŞOĞLU’nun yoğun çalışma programına rağmen, TİYSAT (Teknoloji, İlaç ve Yerli Sanayi Kümelenmesi) heyetini kabul etmesi; ülkemizin sağlıkta yerlileşme ve millileşme hedeflerine verilen önemin güçlü bir göstergesidir.

Ziyaretimiz kapsamında, kümelenmemiz bünyesinde yürüttüğümüz yerelleşme projelerini ve milli teknoloji hamlesine sunduğumuz katkıları Sayın Bakanımıza detaylıca aktarma fırsatı bulduk. Sayın Bakanımız, yerelleşme hamlelerimizi takdirle karşıladığını belirterek bu süreçte TİYSAT’ı ve yerelleşme çalışmalarımızı destekleyeceklerini ifade ederek bizleri onurlandırmışlardır.

Sayın Bakanımızın “Siz aynı gayretle çalışmaya devam edin” telkinlerinden aldığımız güçle; kamu-sanayi iş birliğini güçlendirmeye, dışa bağımlılığı azaltmaya ve Türkiye’nin ilaç ile teknoloji alanındaki gücünü artırmaya kararlılıkla devam edeceğiz.

Nazik kabulleri, yerli üretim vizyonumuza olan sarsılmaz inançları ve samimi destekleri için Sayın Bakanımıza en derin şükranlarımızı sunuyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir