TİYSAT olarak, Ankara Sosyal Güvenlik İl Müdürü Sayın Ömer Tök’ü ziyaret ederek sektörümüzü yakından ilgilendiren konular üzerine verimli bir görüşme gerçekleştirdik.
Görüşmede; sosyal güvenlik alanındaki güncel gelişmeler, iş dünyasını ve sağlık sanayisini ilgilendiren uygulamalar, sektörün beklenti ve ihtiyaçları ile kamu ve özel sektör arasında geliştirilebilecek iş birliği fırsatları üzerine karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu. Ayrıca, sürdürülebilir üretim ekosisteminin desteklenmesi ve sektör temsilcileri ile kamu kurumları arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin önemi ele alındı.
Karşılıklı fikir alışverişi içerisinde geçen görüşmenin, sektörümüzün gelişimine katkı sağlayacak yeni iş birliklerine zemin oluşturacağına inanıyoruz.
Nazik ev sahipliği ve değerli paylaşımları için Sayın Ömer Tök’e teşekkür ediyor, kamu ve sektör iş birliğinin güçlenerek devam etmesini temenni ediyoruz.
